Загрузка...

стиляжные мертвецы The Diary - скачать стиляжные песни

Вы сейчас просматриваете страницу с песней The Diary - стиляжные мертвецы mp3 - скачать и слушать онлайн, текст песни и смотреть клип онлайн без регистрации и смс

Исполнитель: стиляжные мертвецы

Название: The Diary

Продолжительность песни: 04:35

Добавлен: 2015-11-20

Слушали: 302


Скачать


Ещё песни стиляжные мертвецы
Текст песни:

[Chorus]
Cuz I don't wanna be like this,
I've been running these streets for too long now, I've got nothing, it's true, but this song now.
But the further I go, I wanna go home. [x2]

[Verse 1]
I fuckin swear that I care,
but it's hard when you stare into the bottom of a bottle that is empty and bare.
Oh my decelate soul, in my decelate home, it's my decelate role, yeah I'm here all alone.
I can't think of a reason to get the fuck out of bed, curtains close, lights are off, am I alive or dead?
I haven't shaved in a week, I always slur when I speak.
Dollar is at it's peak, another fit just to sleep.
Oh whoa it's me, whoa it's me, I guess I need love.
Hoes ya see, Hoes ya see, I'm just in a rud.
And I swear I'm trying, baby please, baby don't leave.
God Damn I'm a fuck up, but I guess that's just me.
So I'll sit in my room and I'll cry in my bed, thinking about all the shit that made me wrong in my head.
I keep trying to climb but it seems so steep, pour my self a fuckin whiskey and go back to sleep, bitch.

[Chorus] x2

[Verse 2]
I watched my momma cry, she says "baby why", I say "baby die".
Babys' gone, like a suicide.
I don't think you'll see him soon, mom.
stay out my room, mom.
Tell daddy that I hate that motherfucker like you, mom.
I sing this shit for you (?), Sasha and Jordan.
These mirrors keep gettin warmer everytime that I hold em.
I pour this out for you like a partner in crime.
It's part of the times, when your sick in the mind.
Yeah I'm sick, oh so sick, I'm so sick of this shit.
Yeah I'm lit, I'm so lit, I'm so fucked up off it.
So I stumble around, till I stumble, fall down to this puddle of my tears laying here on the ground.
When you've got nothing left, you've got nothing left to loose.
With my last and single breath, I'll still be singing to you.
So when you bury me, man, you better bury me deep.
And sing along to this song cuz you're broken like me.

[Chorus] x2

And I wanna go back to the start, back where we started from.
And I know it's been so long.
I was wrong, I was wrong, I was wrong all along. [x2]

[Chorus] x2

Похожие песни:
Видео клип Andersonville Diary, Escape And List Of The Dead (FULL Audiobook)
Добавить комментарий